דף הבית » כללי » קבלנים זה בשבילכם: כל מה שרציתם לדעת על קורסי הכנה לקראת מבחני “רשם הקבלנים”

קבלנים זה בשבילכם: כל מה שרציתם לדעת על קורסי הכנה לקראת מבחני “רשם הקבלנים”

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

נכנסתם לעולם התחרותי של תחום הבנייה בישראל, אתם קבלנים שאפתנים בתחילת דרככם ואחרי כמה שנים של ניסיון החלטתם שזה הזמן לעשות את הצעד הבא בקריירה – רישום בפנקס הקבלנים בדרך להפיכתכם “קבלן רשום” . אבל , מסתבר שתהליך הוצאת רישיון קבלן והרישום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון והבינוי הוא אינו פשוט. במאמר זה תוכלו לקרוא על ההכנות והקורסים שאתם צריכים לבצע על מנת להפוך את תהליך הרישום לפשוט ומהיר, ולהתחיל את דרככם כקבלנים רשומים.

מהם השלבים בתהליך הרישום בפנקס הקבלנים?

השלב הראשון, עוד לפני תחילת תהליך הרישום עצמו, הוא צבירת ניסיון. בענפי משנה כמו שיפוצים (ענף 131), איטום (ענף 134) או אינסטלציה וכיבוי אש (ענף 190) עליכם להיות בעלי ניסיון מקצועי רלוונטי של לפחות 5 שנים מתוך 10 השנים האחרונות. אם אתם עומדים בתנאי סף זה, תוכלו להתחיל את התהליך. השלב הבא הוא תשלום אגרה לפתיחת בקשה לרישום והגשת טפסים שנשלחים לוועדת מומחים לאישור. במידה ואישרו את בקשתכם תעברו אל שלב מאתגר ומכריע בתהליך – מבחני קבלנים רשומים.

מהם מבחני קבלנים רשומים?

מבחני קבלנים רשומים הם מבחנים שנועדו לבחון את הבקיאות המקצועית של קבלנים בענף המשנה בו הם רוצים להיות רשומים. מבנה המבחן משתנה בין ענף לענף אך כולם כוללים תחומים כגון: מקצועיות, בטיחות וגהות, חוקים, תקנות, ניהול תקין ועוד. חשוב לבצע הכנה מקצועית ראויה לפני ההגשה לבחינה. ללא הכנה ראויה רק כ-15% מהקבלנים עוברים את המבחן בניסיון הראשון.

אילו הכנות וקורסים מומלצים למבחני קבלנים רשומים?

ההכנה הטובה ביותר למבחני קבלנים רשומים היא קורס מקצועי, המכיל את כל החומר הדרוש לבחינה כמו גם מבחני תרגול וסימולציות. חברת “מכלל” הכשרה מקצועית בע”מ מציעה קורסים איכותיים למבחני קבלנים רשומים בענפים : שיפוצים (131), איטום (134) ואינסטלציה וכיבוי אש (190). כ-90% מבוגרי הקורסים השונים של מכלל עוברים את מבחן ההסמכה כבר בניסיון הראשון. אז מה גורם לקורסים של מכלל להיות כה מוצלחים ?

קורסים שמאפשרים התמדה

הסיבות העיקריות לכך שקבלנים לא מצליחים להתמיד בקורסים הן חוסר זמן ואילוצים. הקורסים של “מכלל” פותרים בעיות אלו בכך שהם מקוונים באופן מלא ופועלים בצורה א-סינכרונית. אין צורך להגיע למקום מסוים בשביל לעבור את הקורס, ואין זמן קבוע שבו צריך להיפגש. את הקורסים ניתן ללמוד בכל מקום וזמן שנוחים לכם, ועל ידי כל פלטפורמה דיגיטלית (פלאפון ,מחשב ,טאבלט).

תמיכה מקצועית

הקורסים מכילים את כל המידע שאתם צריכים בשביל לצלוח את הבחינה. אך אם אתם מרגישים שלא הבנתם משהו, מרצי הקורסים של מכלל יספקו לכם הסברים מעמיקים ועזרה לאורך הדרך.

תרגול מעשי הוא הסוד

בשביל שההכנה למבחני קבלנים רשומים תהיה יעילה, חייב לשלב בהם תרגול מעשי. בקורסים השונים של “מכלל” משולבים עשרות מבחני תרגול ושאלות חזרה לבחינה אשר יסייעו לכם בקליטת החומר ובקבלת תמונת מצב לגבי הידע שלכם.

הקורסים למבחני קבלנים רשומים מחכים לכם

רישום בפנקס הקבלנים מהווה יתרון תחרותי אמיתי בשוק הבנייה בישראל. אם אתם עומדים בתנאי הסף, אל תהססו לקחת את הקריירה שלכם צעד קדימה, והקפידו לעשות זאת בדרך המקצועית ביותר. בזכות קורס מקצועי יעיל תוכלו לעבור את מבחן רשם הקבלנים ולהתחיל את הפרק החדש בקריירה שלכם.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן