דף הבית » כללי » סמי הכבאי – גם כשלומדים על בטיחות

סמי הכבאי – גם כשלומדים על בטיחות

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אומנם בחיי היומיום אנחנו לא ממש חושבים על זה, אך בפועל, שריפות עלולות לפרוץ תמיד. הן פורצות בלי שום הודעה מוקדמת וזה יכול לקרות בכל מקום. החל מהבית הפרטי דרך המשרד או המפעל ועד יערות בטבע. לכן נשאלת השאלה האם יש משהו שאנחנו צריכים לדעת על בטיחות? וחשוב מכך, האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי למנוע שריפות או כדי להתמודד איתן טובות יותר כשהן מתפרצות? התשובה היא בפירוש כן. יש היום מגוון רחב של מערכות שונות שכל תפקידן הוא לזהות שריפה מיד כאשר היא מתחילה. מערכות כאלה יכולות גם להתריע על כך וגם לעשות פעולות ראשוניות שיכולות לסייע להשתלט על השריפה ולכבות אותה. למשל, מערכת ספרינקלרים היא דוגמא נהדרת למערכת שממש יכולה להציל את החיים. החיישנים של המערכת קולטים את העשן ומיד מפזרים כמות אדירה של מים. בצורה כזאת ניתן יהיה, אם לא לכבות את השריפה, לפחות להקטין את הלהבות וכך לאפשר לנו לברוח מהמקום. לכן בהחלט ניתן לומר שמדובר על מערכות שמצילות חיים, וזו הסיבה שבגללה בכל מקום כמעט יש היום מערכות כאלה ואחרות לכיבוי אש.

כיצד בוחרים מערכת לכיבוי אש?

יש לא מעט אפשרויות בתחום הזה בימינו. הסיבה לכך ברורה, שכן יש מבנים מסוגים שונים, בגדלים מגוונים ולכל מקום יש צרכים אחרים. יש נהלים מאוד ברורים מבחינת המערכות השונות שאפשר לשלב בכל מבנה, כך שצריך לעמוד בחוקים ובתקנות. יחד עם זאת, זה ברור שללקוח בכל זאת יש בחירה ברוב המקרים בין מספר אופציות שונות. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך באמת בוחרים מערכת טובה לכיבוי אש? חשוב להבין שהבחירה לא פשוטה. אם הייתם רוצים לבחור קופסאות אוכל לילדים , הייתם בוודאי רוצים לראות אופציות שונות ושלל דוגמאות. זה בדיוק מה שצריך לעשות כשרוצים לבחור מערכת כזו או אחרת לכיבוי אש. יש לברר לגבי המערכות כמה שיותר פרטים. למשל, מה היכולות שלה? איזו תגובה יש לה כאשר יש עשן במקום? עד כמה היא רגישה והאם היא בעלת חיישנים שבאמת יזהו כמה שיותר מהר את השריפה וגם יגיבו בהתאם? בנוסף, חשוב לבדוק גם כמה שטח המערכת יכולה לכסות והאם היא מתאימה למקום שבו רוצים להתקין אותה. אומנם כל הבירורים האלה דורשים זמן והרבה תשומת לב, אך אתם בפירוש לא צריכים לעשות אותם לבד. בדיוק בשביל זה יש הרבה חברות שנותנות ייעוץ בימינו בכל מה שקשור לבטיחות באש. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברה כזאת ולקבל את שירותיה כדי לבחור את המערכת הנכונה לכם, להתקין וגם לתחזק אותה, למה שלא תעשו זאת עוד היום?

מאיזו חברת בטיחות באש כדאי לקבל שירות?

תחום בטיחות האש הוא תחום חשוב מאין כמותו. כל אדם שיש לו משרד או מפעל זקוק לשירות כזה, מה שמסביר מדוע יש גם הרבה מאוד חברות שמציעות ייעוץ וליווי בנושא של כיבוי אש. יחד עם זאת, לא כל החברות יכולות להציע לכם שירות מקצועי ביותר בנושא כיבוי האש. לא כל החברות מביאות איתן ניסיון רב ולא בכל החברות עובדים אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הבטיחות באש. לכן רצוי שתעשו סקר שוק קצר לפני שאתם מחליטים בידי איזו חברה תרצו להפקיד את המשימה הזאת. רצוי לבחור חברה ששמעתם עליה דברים טובים ושיש לה ניסיון של שנים רבות בתחום המורכב והייחודי הזה. כך תוכלו להיות בטוחים שמותקנת אצלכם מערכת שבאמת תציל את המצב בעת צרה.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן