דף הבית » לימוד ניהול פיננסי » כל המידע על ניהול פיננסי: אוניברסיטת תל אביב

כל המידע על ניהול פיננסי: אוניברסיטת תל אביב

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אוניברסיטת תל אביב היא אוניברסיטה בעלת דירוג גבוה בישראל. הקמפוס הראשי שלה ממוקם בתל אביב, ולאוניברסיטה שלושה סניפים בירושלים, חיפה ונס ציונה. האוניברסיטה מציעה מגוון רחב של תוכניות כולל ניהול עסקי, מימון, חשבונאות, מדעי המחשב וכלכלה.

המחלקה לניהול פיננסי מנהלת את ענייניה הפיננסיים של האוניברסיטה עבור לקוחות פנימיים וחיצוניים עם התמקדות מיוחדת בסטודנטים בינלאומיים. במחלקה מומחים בעלי מומחיות בתחומים שונים כגון תקצוב, מיסוי, מערכות עיבוד שכר וניהול אשראי.

האם זה יקר או זול להירשם לניהול פיננסי באוניברסיטת תל אביב?

עלות קורס ניהול פיננסי באוניברסיטת תל אביב גבוהה מאוד. הסיבה לכך היא שהאוניברסיטה צריכה לשלם עבור צוות המורים והסטודנטים.

עלות קורס ניהול פיננסי באוניברסיטת תל אביב גבוהה מאוד. הסיבה לכך היא שהאוניברסיטה צריכה לשלם עבור צוות המורים והסטודנטים. אמנם ייתכן שחלק מהאוניברסיטאות יכולות להרשות לעצמן לשלם עבור צוות ההוראה והסטודנטים שלהן, אולם אוניברסיטאות רבות אינן יכולות לעמוד בהוצאה זו. לדוגמה, בשנת 2017, אוניברסיטת הרווארד נאלצה להוציא 7 מיליון דולר על שכר לימוד בלבד.

במילים אחרות, קורסי ניהול פיננסי אינם זולים בישראל! זו הסיבה שהם הפכו פופולריים יותר מאי פעם! העלייה בפופולריות של קורסים אלו נבעה כנראה מכך שלא היו קורסים כאלה שהוצעו לפני 2016 – אז החלה אוניברסיטת תל אביב להציע אותם.

כמה עולה ללמוד בתל אביב?

בתל אביב עולה 26,000 דולר בשנה ללמוד באוניברסיטה. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלות הלימודים בתל אביב. החשובים שבהם הם: מיקום הלימוד – בתל אביב יש את האוניברסיטה הוותיקה בישראל, ובעיר זו ממוקמות רוב האוניברסיטאות המובילות בעולם. אז אם תעבור לכאן ממדינה אחרת, ההשכלה שלך תהיה יקרה יותר.

שכר לימוד באוניברסיטת תל אביב לסטודנטים בינלאומיים

בישראל שכר הלימוד לסטודנטים בינלאומיים גבוה מאוד. לדוגמה, בשנת 2018, שכר הלימוד לסטודנטים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב עמד על כ-12,000 דולר לשנה. מדובר בסכום כסף עצום ורוב הסטודנטים אפילו לא מצליחים לשלם אותו.

כמה עולה לחיות בישראל כסטודנט?

קשה לדעת את יוקר המחיה המדויק בישראל כסטודנט. יוקר המחיה משתנה מאוניברסיטה אחת לאחרת והוא תלוי גם בסוג העבודה שיש לך.

בחלק זה נדבר על כמה עולה לחיות בישראל כסטודנט? לא קל לענות על שאלה זו עבור אנשים רבים.

ראשית, נדבר על כמה עולה לחיות בישראל כסטודנט? תוך שימוש בעלות הממוצעת ליום לאדם כולל מזון ומחסה. לאחר מכן, נשווה את האומדן הזה לאומדן תוך שימוש בשכר החודשי הממוצע (בהתבסס על נתוני הלשכה לסטטיסטיקה) לחודש על סמך הניסיון שלהם בלימודים בישראל כסטודנט. סטודנטים ישראלים מגיעים לארץ עם תקציב מוגבל מאוד, אך למרבה הצער, אין להם מספיק כסף לחיות בנוחות בישראל כסטודנטים. לפי החישובים שלי, הוצאות המחיה של סטודנט שחי על משכורת שנתית של $10500 (USD) יכולות להיות בערך $250 לחודש. עם השכר החודשי הממוצע של $1244 (USD), זה מגיע לסך של $766.42 לחודש עבור מזון ומחסה למשפחת סטודנטים. זה בערך כמו מה שמשפחה ישראלית טיפוסית מוציאה על אוכל, אבל זה לא כולל עלויות דיור או כל הוצאות מפוקפקות אחרות כמו תחבורה, פעילויות תרבות וכו’.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן