דף הבית » מידע מקצועי » ניהול עושר פיננסי: איך זה עובד?

ניהול עושר פיננסי: איך זה עובד?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ניהול הון פיננסי הוא תחום מורכב מאוד הדורש מומחיות וניסיון. לא קל להבין את המושגים והטרמינולוגיה המשמשים בתחום זה.

ניהול עושר פיננסי הוא סוג של עסקי השקעות שבו כסף מושקע במכשירים פיננסיים כגון מניות, אג”ח, קרנות נאמנות, תעודות סל וכו’. המטרה של סוג זה של עסקים היא לייצר הכנסה מהשקעות. המטרה העיקרית של ניהול עושר פיננסי היא להרוויח כסף מהשקעות, אך היא כרוכה גם בפעילויות קשורות אחרות כמו מכירות ושיווק.

ניהול עושר פיננסי כולל סוגים רבים ושונים של פעילויות כמו מכירת מוצרים, מוצרי פרסום, ניהול חשבונות, ניהול לקוחות וכו’.

להלן סרטון המדבר על ניהול עושר פיננסי
:

https://www.youtube.com/watch?v=47KS47UFypY

מה ההבדל בין ניהול פיננסי לניהול עושר?

ההבדל בין ניהול פיננסי לניהול הון הוא שניהול פיננסי מתמקד בטווח הקצר וניהול העושר הוא ביעדים ארוכי טווח. במילים אחרות, מנהלי הון מתמקדים בשינויים קטנים כדי להשיג את התוצאה הרצויה, בעוד שמנהלי הון מתמקדים בשינויים גדולים שישנו את הצמיחה הכלכלית של המדינה.

מנהלי כספים אחראים למעקב אחר מצב הכספים של הפרט. הם צריכים להיות מסוגלים לעקוב אחר כל ההכנסות וההוצאות שלהם, כמו גם חסכונותיהם. הם גם צריכים להיות מסוגלים לקבל החלטות לגבי הוצאת כסף כדי לעזור להם להגיע ליעדים שלהם או לשמור על אורח חיים נוח. מנהלי עושר דואגים לכל הדברים האלה על ידי ניהול הנכסים שלך, מוודאים שאתה עומד בקצב החשבונות שלך וחוסך לפנסיה או למטרות עתידיות חשובות אחרות.

ניהול פיננסי הוא תהליך של ניהול כסף, בעוד שניהול עושר הוא תהליך של ניהול נכסים.

ניהול הון הוא תחום שזוכה לתשומת לב רבה בשנים האחרונות, מכמה סיבות. ראשית, אנשים הופכים מודעים יותר לכך שיש להם הרבה כסף והם רוצים לדעת איך לנהל אותו ביעילות. שנית, אנשים הופכים מודעים יותר לכך שישנן דרכים רבות ושונות להשקיע ולנהל את כספם. שלישית, אנשים הופכים מודעים יותר לכך שיש הרבה גורמים ואסטרטגיות שונות להשקעה בשוק המניות.

מהי דוגמה לניהול עושר?

דוגמה לניהול עושר היא תרחיש שבו לאדם יש כמות גדולה של כסף והוא צריך להשקיע אותו במשהו. דוגמה לניהול עושר: אדם עשיר שרוצה להשקיע את כספו בנכס כלשהו שהוא יודע שיש לו פוטנציאל רווח גבוה. הוא צריך מישהו שיעזור לו למצוא את הנכס המתאים להשקעה שלו. אל לנו לחשוב על דוגמאות ניהול הון אלה כדוגמה להשקעה כספית במשהו שייתן לו החזר טוב על ההשקעה (ROI). מאחר והעשיר אינו יודע איזה סוג נכס הוא הולך לקנות, הוא צריך מישהו שיעזור לו למצוא את הנכס המתאים להשקעה שלו. אין לו מספיק מידע על איזה סוג של נכס יכול להציע לו את החזר ה-ROI הגבוה ביותר, ולכן הוא מבקש עצות מאחרים. כך גם לגבי המשקיעה והיועץ שלה. יועץ הוא אדם שיודע יותר ממנה על מצבו של המשקיע. היא תוכל לעזור לו למצוא את הנכס המתאים להשקעה שלו בהתבסס על הידע שלה על המצב המסוים הזה, הדומה לאלה המוצגים בדוגמה זו.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן