מאנדיי ישראל
דף הבית » כללי » מאנדיי ישראל – לייעל את הזמן שלכם

מאנדיי ישראל – לייעל את הזמן שלכם

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

התוכנה החכמה והמתקדמת של החברה Monday היא פלטפורמת אינטרנט ואפליקציות לניהול משימות. הפלטפורמה הייחודית הזו כוללת מעקב אחר פרויקטים ושירות לקוחות, כמו גם תקשורת פנים ארגונית ותפעול משרדי. ניתן להתאים את התוכנה כך שתתאים לכל עסק עם מו”פ, שיווק, מכירות וכדומה. מאנדיי ישראל זמינה במודל תוכנה כשירות לכל חברה או ארגון בארץ ובעולם.

מה זה מאנדיי ישראל ולמי זה מיועד?

מערכת מאנדיי ישראל היא מערכת ניהול זמן המסייעת לחברות ועסקים לנהל את המשימות בעסק. המערכת מבוססת על הרעיון של התמקדות במשימה אחת בכל פעם, ולסיים אותה לפני המעבר למשימה הבאה. מערכת זו פותחה על מנת לעזור לאנשים לנהל את המשימות והלקוחות שלהם בצורה טובה יותר. היום קיימים אתרים המסייעים להטמיע את התוכנה הפופולרית, ביניהם אתר setit המצליח.

תוכנת מאנדיי בעולם

החברה מעסיקה כ-800 איש, כאשר רוב העובדים עובדים בניו יורק, ארה”ב וישראל. יש להם כ-100,000 משתמשים פעילים מדי חודש, כשמחציתם משתמשים בשירות שלהם על בסיס יומי. כמה לקוחות פופולריים הם: פיליפס, קרלסברג, ערוץ דיסקברי, WeWork ומקדונלד’ס.

מהם היתרונות בשימוש בתוכנת מאנדיי ישראל?

מאנדיי ישראל היא תוכנה ישראלית המציעה מגוון פתרונות תפעוליים עבור עסקים. החברה נוסדה בשנת 2010 ומספקת את שירותיה לתעשיות, חברות, עסקים גדולים וקטנים, ארגונים ועצמאיים. 

בין היתרונות הרבים של השימוש בתוכנה התפעולית של מאנדיי ישראל נמנים:

– ניהול טוב יותר של הוצאות העבודה 

– חווית לקוח משופרת 

– פרודוקטיביות מוגברת 

– תהליכי משאבי אנוש מפושטים

לאילו סוגי משימות ניתן להשתמש במערכת החכמה הזו?

 מערכת מאנדיי ישראל יכולה לשמש למגוון משימות. ניתן להשתמש בה כדי לנהל את התוכן לכל נישה או נושא. היא יכולים לשמש גם כדי להגביר את היעילות של זרימת העבודה. המערכת הזו מאפשרת לנו לעקוב אחר תהליך ניהול הלקוחות והדברים החשובים בעסק באופן המאפשר מעקב בין שלבים וניהול משימות יעיל וזורם. העבודה בפלטפורמה היא חלקה ואינטואיטיבית ומאפשרת לכם לבצע פעולות מכל מקום, בין אם זה בבית או בדרכים. כמו כן, התוכנה גם מספקת סביבה שיתופית שבה חברי הצוות יכולים לנהל את המשימות שלהם ביחד בזמן אמת.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן