השתלת שיער לגברים
דף הבית » כללי » השתלת שיער לגברים – תחושת ביטחון מחודשת

השתלת שיער לגברים – תחושת ביטחון מחודשת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שיער הוא חלק חשוב מאוד מהמראה החיצוני של האדם. גברים מודאגים לעתים קרובות מקווי שיער נסוגים או שיער דליל. השתלת שיער לגברים היא הליך רב-תכליתי אשר ביכולתו לספק מענה לצרכים הספציפיים של כל גבר המעוניין לקבל את רעמת השיער שהייתה לו בצעירותו בחזרה. מאמר זה יסביר על השתלת שיער לגברים, אילו יתרונות יש להליך, למי הוא מתאים וכיצד הוא מתבצע.

מהם היתרונות של השתלת שיער לגברים? 

השתלת שיער לגברים מתבצעת בטכניקות כירורגיות מתקדמות וחדשניות. במהלך ההליך, הרופא המומחה מעביר זקיקי שיער מאזור אחד לאזור אחר בקרקפת. ההליך מאפשר לגברים לכסות קרחות או אזורים מדללים בראש בצמיחה מחודשת של שיער שופע, עם שיער טבעי לחלוטין. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית וכרוך במינימום כאבים. רופאים יכולים להשתיל שערות או זקיקים, בהתאם לסוג ההליך שנבחר והשיטה בה הוא מתבצע. 

בין היתרונות של השתלת שיער לגברים נמנים: 

– מראה ותחושה טבעיים לחלוטין עם שיער אשר גודל מזקיקים שנלקחו מגוף המטופל

– הגברת הביטחון העצמי באינטראקציות חברתיות ושיפור הדימוי האישי באופן משמעותי

– הופעה משופרת בציבור, בעבודה ובמערכות יחסים רומנטיות

מי זקוק להשתלת שיער ובאילו מקרים?

השתלת שיער היא הליך כירורגי שבו משתילים שיער מהאזור הקירח שמסביב לאזור הקירח או הדליל. זוהי אפשרות טיפול מעשית כאשר התקרחות נגרמת על ידי התקרחות גברית, התקרחות גנטית או כל מצב רפואי אחר. ההליך החדשני יכול לעזור להם להחזיר את קו השיער הטבעי שלהם ולמנוע כל דילול נוסף של השיער. כל מה  שרציתם לדעת על ההליך החדשני והמתקדם השתלת שיער לגברים מחכה לכם באתר Notnim Barosh.

כיצד מתבצעת השתלת שיער?

השתלת שיער היא הליך כירורגי המעביר שיער מחלק אחד של הקרקפת לאחר. ההליך מבוצע בדרך כלל במקרים בהם אדם איבד את שיערו עקב התקרחות גברית (MPB). האזור התורם מגולח ואז הרופא המומחה משתמש בכלי מיוחד כדי לחתוך אזורים קטנים של רקמה מהחלק האחורי של הראש. הזיקים הללו מושתלים לאחר מכן באזור המקריח. השתלת שיער לגברים יכולה להתבצע בשתי דרכים: השתלת יחידת זקיקים (FUT) ו-FUE.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן