השתלה בזאלית
דף הבית » כללי » השתלה בזאלית – חיוך מלא ומרשים

השתלה בזאלית – חיוך מלא ומרשים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שיקום השיניים הוא תהליך אשר דורש לא מעט שלבים שונים עד לקבלת החיוך המושלם. שתלים בזאליים הם סוג של שתלים בשיניים המשמשים לשיקום השיניים. סוגים אלה של שתלים מתאימים בדרך כלל למטופלים שיש להם צפיפות עצם לא מספקת או לאלו שאיבדו שיניים וצריכים להחליפם בשן מלאכותית. השתלה בזאלית היא סוג של שיקום שיניים אשר במהלכו השתלים מונחים ישירות על עצם הלסת. השתלים מוחדרים לעצם הלסת ונותרים במקומם עד שהאזור מגיע להחלמה מלאה. ההליך אורך פרק זמן מסוים ובסופו ניתן לחבר שתלים בזאליים לשיניים מלאכותיות חדשות.

מה היא השתלה בזאלית?

שתלים בזאליים הם למעשה שתלים דנטליים בעלי בורג או ראש בקצה הפיר שלהם. את הראש הזה אפשר להשחיל ישירות לתוך עצם הלסת, כך שניתן לאבטח את השתלים בחניכיים. שתלים בעלי ברגים מסוג זה נמצאים בשימוש נפוץ יותר עבור גשרים דנטליים מאשר עבור שיניים בודדות מכיוון שניתן למקם אותם עמוק יותר ובאופן בטוח יותר בעצם מאשר בעמודים בודדים. השתלים בהם נעשה שימוש במהלך השתלה בזאלית הם בעלי עמוד הם שתלים דנטליים עם עמוד בקצה אחד וראש מושחל בקצה השני אשר מתברג לתוך חריץ שהרופא המומחה מבצע בעצם הלסת. לשתלים אלו יש ראש מעוקל דמוי בורג שניתן להשחיל לתוך העצם לצורך מניעת תזוזות ומיקום יעיל ובטוח.

כיצד פועלים שתלים בזאליים בשיניים?

השתל הבסיסי הוא שתל דנטלי הנכנס מתחת לחניכיים ומתחבר לעצם הלסת. שתל זה משמש לתמיכה בשיניים שחסרות או אבדו. ההליך נעשה לרוב על ידי רופא שיניים, אך ניתן לבצע אותו גם על ידי רופא כללי המתמחה בכירורגיית פה. ההליך מתחיל בחתך בקו החניכיים, בו רופא השיניים יכניס את המכשיר הניתוחי ויעשה פתח בעצם. בכך אפשר להחדיר את השתלים, אשר לאחר מכן יוברגו למקומם באמצעות ברגים או לוחות מתכת. השלב האחרון הוא להניח מעט מלט מעל לשתלים בכדי לאטום אותם למקומם החדש ולאפשר ריפוי טבעי.

השתלה בזאלית אצל מומחים בלבד

במהלך ההליך השתל משחזר את מבנה העצם, מונע אובדן עצם ומספק תמיכה לנשיכה שלך. שתל דנטלי בזאלי יכול לשמש כחלופה לגשר, כתר שיניים או תותבת. בכדי ליהנות משיניים מלאות ומבריקות חשוב לעבור את ההליך במקום מקצועי בלבד. רופאי שיניים מומחים מחכים לכם באתר Beyondsmile בו תקבלו את כל הטיפים החמים.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן