החלף את התחבורה הציבורית ב-Uber כדי לחסוך כסף ולהוציא יותר: כל מה שאתה צריך לדעת
דף הבית » מידע מקצועי » החלף את התחבורה הציבורית ב-Uber כדי לחסוך כסף ולהוציא יותר: כל מה שאתה צריך לדעת

החלף את התחבורה הציבורית ב-Uber כדי לחסוך כסף ולהוציא יותר: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

תחבורה ציבורית היא דרך מצוינת להתנייד. זה נוח, זה ידידותי לסביבה וזה זול. אבל יש גם כמה חסרונות לתחבורה ציבורית שאנשים רבים לא מבינים עד שהם השתמשו בה במשך זמן מה.

החיסרון הראשון הוא שתחבורה ציבורית לא תמיד הולכת לאן שאתה צריך ללכת, מה שאומר שאולי תצטרך לבלות זמן באוטובוסים או רכבות רק להגיע ממקום אחד למשנהו – ואז הזמן שאתה באמת מבלה בנסיעות הוא ארוך יותר מאשר זמן שהיית מבלה בנהיגה. החיסרון השני הוא שתחבורה ציבורית יכולה להיות לא נוחה – לפעמים אין מספיק מושבים או לפעמים רועשת או צפופה מדי. ולבסוף, החיסרון השלישי של שימוש בתחבורה ציבורית הוא שאם אתה נוסע עם קבוצה גדולה של אנשים אז זה יכול להתייקר מהר מאוד.

אם נחליף את כל התחבורה הציבורית ב-Uber נוכל לחסוך כסף בעלויות התחבורה ולהפוך את הנסיעות שלנו לנוחות ונוחות יותר! אובר יכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת לתחבורה ציבורית מכיוון שהיא זולה יותר ונגישה יותר לאנשים עם בעיות ניידות.

האם אובר מהווה תחליף או משלים לתחבורה ציבורית?

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. בערים מסוימות, אובר מספקת שירות שניתן לראות בו השלמה לתחבורה ציבורית. בערים אחרות הוא נתפס כתחליף לתחבורה ציבורית.

אובר מספקת שירות של נסיעות קארפול, שבה אנשים חולקים נסיעות עם אחרים שנוסעים לאותו כיוון ומשתמשים בנהג ייעודי. הוא מציע גם שירות נסיעה לפי דרישה, שבו נהגים אוספים נוסעים ולוקחים אותם לאן שהם רוצים להגיע בכל שעה ביום או בלילה.

אובר ספגה ביקורת על היעדר רגולציה ואחריות בכל הנוגע לדאגות בטיחות או זכויות נוסעים. לדוגמה, נהגי אובר הואשמו בתקיפות מיניות ובפרופיל גזעי.

במילים אחרות, אובר אינה מהווה תחליף לתחבורה ציבורית מכיוון שהיא אינה מספקת את אותה רמת אחריות שתחבורה ציבורית עושה בכל הנוגע לבטיחות הנוסעים או אחריות על פעולות הנהגים. אובר היא רק השלמה לתחבורה ציבורית מכיוון שהיא מספקת רק תחבורה בנוסף לתחבורה ציבורית.

איך אני חוסך ב- Uber?

Uber הוא שירות שיתוף נסיעות פופולרי שקיים בשוק די הרבה זמן. זהו אחד השירותים הפופולריים ביותר למי שרוצה לחסוך בתחבורה. אבל איך חוסכים ב-Uber? ישנן דרכים רבות לעשות זאת ונדון בהן להלן:

-השתמש ב-UberPool: UberPool הוא שירות הסעות קארפול המציע נסיעות משותפות בעלות נמוכה יותר. אתה יכול לבקש נסיעה ב-Uberpool על ידי בחירה באפשרות “בריכה” כאשר אתה מבקש איסוף. תוכל לחלוק את הנסיעה שלך עם רוכבים אחרים בכיוון שלך, ולחסוך גם כסף!

-הפנה חבר: תוכל גם לקבל נסיעה חינם על ידי המלצה על חבר לאחד הנהגים שלנו.

-הימנע מלקיחת אובר במהלך שעות השיא: אם ברצונך להימנע מתשלום עמלת פרימיום עבור נסיעה ב-Uber, הימנע מביצוע ההזמנה שלך בתקופות העמוסות ביותר של היום.

כמה אתה חוסך עם Uber one?

אובר עבדה על השירות החדש הזה כבר זמן מה והוא סוף סוף הפך לזמין לציבור. זה נקרא Uber one והוא מאפשר לאנשים שנוסעים לעבודה כל יום לחסוך כסף. זה נהדר עבור אלה שגרים באזורים עירוניים שבהם התחבורה הציבורית אינה טובה או אמינה כפי שהיא צריכה להיות. Uber one הוא שירות חדש המאפשר לך לחסוך עד $25 לחודש בנסיעות.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן