דרכים מעשיות כיצד ניתן לחסוך כסף בצריכת החשמל בחימום מים בחורף?
דף הבית » מידע מקצועי » דרכים מעשיות כיצד ניתן לחסוך כסף בצריכת החשמל בחימום מים בחורף?

דרכים מעשיות כיצד ניתן לחסוך כסף בצריכת החשמל בחימום מים בחורף?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בחורף האוויר יבש והחום מהכבשן שואב לחות מתוך הבית. זה גורם לבית שלך להרגיש קר ויבש. כדי לשמור על טמפרטורה נוחה, אתה צריך להפעיל את התנור שלך בהגדרה גבוהה יותר.

זה יכול לגרום לחשבון החימום שלך להרקיע שחקים בגלל שימוש מוגבר באנרגיה.

יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי להוריד את החשבון הזה!

מזג אוויר לדלתות ולחלונות שלך – מקום מצוין להתחיל בו אם אתה רוצה להוזיל את עלות החשמל שלך בחורף הוא איטום טיוטות. יותר חום עשוי לברוח דרך החלונות והדלתות שלך ממה שהיית מבין, אבל אתה יכול למזער זאת על ידי הוספת פסי מזג אוויר סביבם. בנוסף, מטאטאי דלתות מסייעים באיטום הפער בין תחתית הדלת למשקוף. אתה עשוי גם לקבל הגנה מסוימת מהקור באמצעות מעצורי טיוטה.

מעבר לתרמוסטט חכם – שימוש בתרמוסטט חכם הוא פתרון היי-טק לצמצום השימוש בחשמל בחורף. חיסכון מתרמוסטטים הניתנים לתכנות נובע מהיכולת שלהם לשלוט במדויק ולבצע אופטימיזציה כאשר התנור שלך פועל. התרמוסטט עשוי להיות מתוכנת להורדת טמפרטורות בזמן שאתה ישן או אינך, ולהעלות את הטמפרטורות רגע לפני שאתה חוזר הביתה בסוף היום. הפחתת חשבון החשמל בחורף אפשרית מבלי לפגוע בנוחות.

סגור את הבולם כשלא משתמשים באח – סוף יום קריר עשוי להיעשות אפילו טוב יותר על ידי התכרבלות מול אש חמה, אך אם הבולם נשאר פתוח, חום עלול לברוח לאחר מכן במעלה הארובה. התקנת קמין יעיל יותר ומעבר מקמין עצים לקמין גז יכולים גם לעזור לכם לחסוך בחשמל לאורך כל החורף. האח שלך יצרוך פחות אנרגיה אם תתקין מסך זכוכית. תוך כדי מניעת שאיבת והוצאת אוויר חם מהארובה, הוא מקרין חום מהאש.

איך אני יכול לחסוך כסף על חימום בחורף?

ישנן דרכים רבות לחסוך כסף על חימום בחורף, אך אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר הן:

הפחתה של דוד המים שלך – אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם יכולים לחסוך כסף על חימום על ידי הפחתה של דוד המים שלהם. על ידי הורדת הטמפרטורה ניתן לחסוך כסף. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להגדיר את טיימר דוד המים שלך כך שהוא לא ידלק עד שעות הבוקר או הערב כאשר אתה צריך מים חמים. זה יעזור לך להימנע מהעלויות של חימום המים הקרים במיכל שלך.

החלף את מסנני התנור שלך – האוויר בתוך הבית שלך יכול להתלכלך ולהיסתם באבק, אבקה, קשקשים של חיות מחמד וחלקיקים אחרים. חלקיקים אלה יכולים לגרום לך לנשום פחות חמצן מה שמוביל למגוון של בעיות בריאות כמו אסטמה או אלרגיות. החלפת מסנני התנור שלך לפחות פעם בחודש תעזור לשמור על ניקיון האוויר בתוך הבית שלך כך שאתה לא נושם את החלקיקים המזיקים הללו.

זה גם יעזור להפחית את כמות האנרגיה הדרושה לחימום מכיוון שהוא שומר על האוויר נקי יותר ומפחית את כמות האבק שנכנס למערכת. בתורו, זה יאפשר לך לחסוך כסף.

תחזוק את הדלתות והחלונות שלך – דלתות וחלונות לא מצוידים ורצועות מזג אוויר מתקלפות עלולים להכניס טיוטות, ולגרום לחום בתוך הבית שלך לברוח. במידת הצורך, החלף את רצועת מזג האוויר והגדר ספים כדי להבטיח שאף אוויר קר לא ייכנס דרך סדקים. ערכות חלונות פלסטיק עשויות לשמש גם כדי לסייע באיטום מפני דליפות.

מה אני יכול לשמור על חום בחורף כדי לחסוך כסף?

בחורף, לעתים קרובות אנו שומרים על החום כדי להישאר חמים. זה יכול להיות יקר ויכול להקשות על השינה. דרך אחת לחסוך כסף ועדיין להישאר חמה היא על ידי שמירה על התרמוסטט שלך על 68 F

האם זול יותר לכבות את החימום או לשמור על נמוך?

הגורם הראשון הוא עלות האנרגיה. אם מערכת החימום משתמשת בחשמל, כיבוי שלה יחסוך כסף. עם זאת, אם מערכת החימום משתמשת בגז, אז זה יהיה זול יותר לשמור אותו נמוך. הגורם השני הוא התדירות שבה אתה משתמש במערכת החימום של הבית שלך. אם אתה גר באזור עם אקלים קר ומשתמש בחום שלך יותר מ-3-4 שעות ביום, כיבוי מערכת החימום שלך עשוי להיות יקר יותר מאשר לשמור אותה דלוקה.

שלישית, ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על כמות האנרגיה המשמשת את מערכות החימום של הבית שלך כגון בידוד וחלונות.

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

עוד טיפים וכתבות מעניינות!

דילוג לתוכן